Založ si blog

„Nepotrebujem“

Nepotrebujem

 

 

Nepotrebujem vodu,

aby som sa napil,

nepotrebujem tlakový hrniec,

aby som paril,

nepotrebujem hlavu,

aby som myslel,

nepotrebujem krk,

aby som visel,

nepotrebujem luk,

aby som vystrelil,

nepotrebujem cirkev,

aby som v Boha veril,

nepotrebujem sex,

aby som orgazmus mal,

nepotrebujem majetky,

aby som sa človekom stal.

“ = „

11.11.2013

l „O básni“ s k e Báseň je opravený výtlk na srdci blčiaci žltý mužík v oku planúci pavučinka na prilbe z orecha cesta prstov po hlave, čo vrabčie hniezdo zanechá veselý rad kvapiek rosy „výsadkári očí“ stotina sekundy vo vzduchu, keď radosťou vyskočíš ticho medzi údermi srdca keď domček [...]

„Majster Realita“

09.11.2013

Majster Realita …konečne! posledná cigareta posledný ohorok dňa po jednej ich dusil …zavŕzgala stolička … tma … ticho pri otvorenom okne nocou vetrá Pán tmy a zákerne čuší do nového rána zhasína svetlá snom zapálených duší

„Voľnomyšlienkar“

07.11.2013

„Voľnomyšlienkar“ Siahame ďalej ako staviame ploty niekto sa pri ich výstavbe náramne potí niekto v povetrí beztrestne poletuje a robí dobre pokiaľ vietor duje, pomedzi tuje zakiaľ môže nech si lieta lebo v dnešnej dobe ploty letia…

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 30897x
Priemerná čítanosť článkov: 1545x

Autor blogu

Kategórie